صفحه اصلی
عضویت
ورود کاربران
تماس با ما
تبلیغات

ParsHit
آرشیو
پشتیبانی
نوشته شده در : یکشنبه 27 مهر 1399 |نویسنده : املاک ایرانی

حالا ما با خرید آپارتمان در برج آپادانا در شهرک غرب مسیر جدید پیشرفت را در زندگیمان آغاز کرده بودیم. ما با خرید اپارتمان در شهرک غرب این انتخاب خرید ملک حرفه ای افق روشن اقتصادی و پیشرفت فرهنگی و شغلی و تحصیلی درآینده را برای خودمان می دیدیم.

رویای من شهرک غرب  

من هم مثل بسیاری از افراد در تهران رویای زندگی و خرید آپارتمان در شهرک غرب در یکی از برج های شهرک غرب را در سر می پروراندم. همان طور که بلوار ایران زمین شهرک غرب بورس خانه هایی ویلایی بود و تعداد کمی برج در آن جا متولد شده بود. من و همسرم سالها کار کردیم و دو ملک و یک آپارتمان تمام دارای مان بود برای رسیدن به این آرزوی دیرینه مان باید تمام دارایی خود را می فروختیم. روزی تصمیم به اجرای این ایده گرفتیم بنابراین از جنوبی ترین نقطه اتوبان شیخ فضل الله نوری با خودروی شخصی حرکت کردیم سه ساعت در راه بودیم تا به میدان صنعت رسیدیم. درست سمت چپ بلوار پاکنژاد فاز شهرک غرب بود همانطور که در سمت راست بلوار پاکنژاد فاز 2 شهرک غرب بود. برای من که مذهبی بودم مسجد جامع نزدیک بود و امکانات مدرسه و کلاس زبان هم برای پسرم داشت حدفاصل بین بلوار پاکنژاد و بلوار سرسبز فرحزادی خیابان بسیار معروف حسن سیف بود که در سمت راست آن مجتمع مسکونی آپادانا و برج مسکونی پاسارگاد ساخته شده بود. همه مردم تهران به شهرسازی بی نظیر شهرک غرب به خصوص فاز3 اقرار می کنند. از دیگر امکانات فاز3 شهرک غرب بیمارستان حیوانات خانگی و تعداد زیادی مراکز تجاری است که در نزدیکی آن هست. ما خانواده بسیار ارامی هستیم پس شهرک غرب هم برای ما بهترین گزینه و آرامترین منطقه برای زندگی بود. ما در خانواده خودمان همیشه با برنامه زندگی کرده ایم و به همین دلیل علیرغم مشکلات اقتصادی که کمر اقتصاد بسیاری از خانواده ها را شکسته و ان ها را به حاشیه نشین اطراف تهران تبدیل کرده اما خوشبختانه ما توانستیم یک واحد در برجی در فاز3 شهرک غرب  در همین اوضاع نابسامان اقتصادی خریداری کنیم در حالیکه هم چنان یک ملک دیگر از دارایی مان را پس انداز برای آینده پسرمان حفظ کرده ایم. حالا ما با خرید آپارتمان در برج آپادانا در شهرک غرب مسیر جدید پیشرفت را در زندگیمان آغاز کرده بودیم. ما با خرید اپارتمان در شهرک غرب این انتخاب خرید ملک حرفه ای افق روشن اقتصادی و پیشرفت فرهنگی و شغلی و تحصیلی درآینده را برای خودمان می دیدیم.

قیمت یک آپارتمان در خیابان حسن سیف فاز3 شهرک غرب هم تنها 7 میلیاردو700 میلیون تومان است در سال 99 برای یک آپارتمان 140 متری که می شود متری 55 میلیون تومان. در باقی مناطق و برج های فاز3 شهرک غرب هم قیمت ملک در همین حد می باشد.

و یک مژده به شما دوستان که می توانید از طریق سایت ساکنینwww.sakenin.com  ازمهمترین خبرهای سرمایه گذاری در حوزه ملک آگاهی کسب کنید.




|بازدید : 155
نظرات (0)
نظر بدهید

کد امنیتی رفرش


عضویت سریع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
آمار کاربران

رمز عبور را فراموش کردم ؟
آمار بازدید:
میهمان آنلاین: 2
بازدید امروز: 4
بازدید دیروز: 28
بازدید کلی: 36,923
مطالب و نظرات:
تعداد مطالب: 103
تعداد نویسندگان: 0
عضویت:
مجموع کاربران: 0
اعضای آنلاین:

مطالب جدید
رویای من شهرک غرب تاریخ : یکشنبه 27 مهر 1399
به شهرک غرب رسیدیم تاریخ : دوشنبه 21 مهر 1399
بررسی خرید آپارتمان در سعادت آباد از نظر اقتصادی تاریخ : پنجشنبه 10 مهر 1399
آپارتمان در مهرشهر , تنوع ساخت و قیمت های متنوع تاریخ : سه شنبه 04 اردیبهشت 1397
سایت املاک ساکنین مناسب برای آپارتمان مهرشهر تاریخ : چهارشنبه 15 فروردین 1397
نقشه بلوار ارم کرج تاریخ : شنبه 09 دی 1396
مهرشهر کرج کجاست تاریخ : شنبه 25 آذر 1396
از رکود تا تورم در بازار مسکن تاریخ : سه شنبه 02 آبان 1396
آگهی اینترنتی، راهی ارزان و مطمئن برای فروش ملک تاریخ : یکشنبه 16 مهر 1396
وام های مسکن ارزان تاریخ : پنجشنبه 13 مهر 1396
جستجو

صفحه نخست | عضویت | ورود کاربران | آرشیو | خوراک | تماس با ما

Copyright © 2011 desgin : املاک Designed BY: